De Slokker Groep

De Slokker Groep is opgericht in 1935 en gevestigd in Nederland, Canada, de Verenigde Staten en Zwitserland en inmiddels al ruim 80 jaar actief in de vastgoedmarkt. Als ontwikkelaar, bouwer en belegger of iedere mogelijke combinatie hiervan. Een 100% familiebedrijf met ondertussen de derde generatie aan het roer. Innovatie loopt daarbij al decennia lang als een rode draad door de onderneming.

Met innovatieve concepten als Het Spaarhuis, de Woonunit en luxe huurwoningen met geïntegreerde zorgfaciliteiten spelen wij in op de vraag naar kostenbesparende, milieuvriendelijke en vooral moderne oplossingen. Bij alle initiatieven staat kwaliteit voorop. Het weerspiegelt de ambitie van de Slokker Groep. Evenals duurzaamheid. Prefabricage in combinatie met een korte bouwtijd ontziet het milieu. De Slokker Groep is aangesloten bij het platform ZEN (zeer energiezuinige nieuwbouw) en convenantpartner van FSC Nederland. Zo blijven de energiebronnen van onze planeet behouden voor de generaties van de toekomst. Maatschappelijk verantwoord ondernemen is een vanzelfsprekendheid voor de Groep. In haar handelen staan integriteit en betrouwbaarheid centraal.

Als financieel krachtig bedrijf met alle benodigde kennis in huis zijn wij in staat om efficiënt en slagvaardig te opereren. De wensen van de potentiele (eind)gebruikers en de specifieke randvoorwaarden vanuit de omgeving staan daarbij centraal.

De Slokker Groep bestaat uit de volgende bedrijfsonderdelen: Slokker Vastgoed, Slokker Bouwgroep, Slokker Innovate Bouw, Slokker Invest en Slokker International.

1935 Eerste opdracht: 24 woningen in de Spijkerstraat in Bussum
1952 Eerste projectontwikkelingen in Hilversum
1960 Gietbouw
1973 Prefabelementen in gietbouw